Vali omale seade
Vali välja omale meelepärane seade ja sinu elustiiliga sobiv rendiperiood. Ostukorvis vali makseviisiks Smart Deal.Tee tellimus
Tee esimene rendimakse ja oota kullerit, kes sulle seadme koju toob või mine oma seadmele järele iDeali esindusse.Kasuta muretult
Kasuta oma seadet murevabalt kuni rendiperioodi lõpuni. Seejärel saad otsustada, kas vahetad seadme uue vastu välja või lihtsalt tagastad vana seadme.Unusta kõrged kuumaksed. Tavalise järelmaksuga võrreldes on igakuised rendimaksed isegi kuni 30% madalamad. Rendihinnale ei lisandu ühtegi peidetud lisakulu. Kasuta oma seadet murevabalt kuni rendiperioodi lõpuni. Seejärel saad otsustada, kas vahetad seadme uue vastu välja või lihtsalt tagastad vana seadme.
Smart Deal’iga saad rentida erinevaid Apple’i seadmeid ning lisatarvikuid. Vali omale sobiv igakuine rendimakse ja rendiperiood. Igakuine rendimakse sisaldab muuhulgas ka kindlustust*, mis katab nii õnnetusjuhtumi kui varguse.
Hüppa läbi meie esindusest ja aitame sul uuendada oma seadme ning vaevata üle tõsta andmed.
rohkem infotTule vaata, katsu ja proovi uusimaid Apple’i mudeleid, saa nõu iDeali ekspertidelt ning vali seade, mis on sulle parim.
iDeali eksperdid hindavad olemasoleva seadme seisukorda.
Saad sms-i või emaili teel lingi Smart Deal rentiteenuse aktiveerimiseks. Tee esimene rendimakse ja kasuta oma seadet murevabalt kuni rendiperioodi lõpuni.
Soovi korral aitavad meie eksperdid uue seadme seadistada ning hõlpsalt andmed vanast uude üle kanda. Ja see kõik on sulle tasuta.
alates 29,22 €/kuus.
Loe rohkemalates 35,18 €/kuus.
Loe rohkemalates 39,99 €/kuus.
Loe rohkemalates 48,52 €/kuus.
Loe rohkemMaksa vähem ja kasuta uusimat seadet
Smart Deal’iga oled esimene, kel on ligipääs uusimale tehnoloogiale kohe, kui see välja tuleb ja seda madala kuutasu eest. Tavalise järelmaksuga võrreldes on sinu igakuised rendimaksed isegi kuni 30% madalamad.
Smart Dealiga uuendamine säästab loodust
Kui tagastad oma praeguse telefoni siis aitame sellele leida uue omaniku või taaskasutame seda mõnel muul viisil. Nii ei koorma me oma planeeti.
*Kuumakse sisaldab kindlustust juhul, kui oled valinud Smart Deal kindlustusega paketi
See on ajavahemik, mille jooksul klient maksab pangale igakuiseid osamakseid, kui ta otsustab oma vana seadme säilitada ja mitte valida uut, kui tuleb aeg vana seadet vahetada uue vastu. Laenuperiood sõltub Smart Deali pakkumise raames valitud seadmest või seadmetest (36 kuud iPhone’i ja Apple Watchi puhul, 46 kuud iPadi puhul, 50 kuud Maci puhul). Laenuperiood määratakse kindlaks nii, et pärast asendusperioodi makseid kokku tuleb tasuda seadme jääkväärtusega võrdne summa.
Näiteks ostab klient iPhone’i, mille võib 24 kuu pärast välja vahetada. Laenuperiood on 36 kuud. Kui klient otsustab 24 kuu möödudes seadet mitte välja vahetada, võib ta jätkata igakuiseid makseid veel 12 kuu jooksul (kokku 36 kuud) ja maksta igakuiseid osamakseid veel 12 kuu jooksul ning jätta seade endale.
Pank rahastab seadmete ostu ja annab ostu ajal laenu. Lepingu kestus sõltub valitud seadmest ja on lepingus täpsustatud (36 kuud iPhone’i ja Apple Watchi puhul, 46 kuud iPadi puhul, 50 kuud Maci puhul).
Kui klient soovib seadme 24 või 36 kuu möödudes asendada uue seadmega, sõltuvalt valitud seadmest (24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul), valib ta uue seadme ja sõlmib uue Smart Deali lepingu. Seejärel korraldatakse kliendilt kasutatud seadme ostu ja vana leping lõpetatakse (tingimusel, et makseid ei ole tegemata jäänud ja tagastatud seade vastab tavapärase kulumise kriteeriumidele).
Kui seade on kahjustatud, ei mõjuta see igakuiseid tagasimakseid, kuid kui klient otsustab seadme 24 või 36 kuu möödudes välja vahetada, hinnatakse seadme seisukorda ja kahjustuse ulatust. See võib mõjutada summat, mille eest seade kliendilt ostetakse. Kui seadme seisukord ei vasta tavapärasele kulumisele, makstakse pangale ainult seadme turuväärtus. Kliendile jääb vana lepingu jäägi katmine ja pank teavitab teda selle menetluse järgmistest sammudest.
Kui klient otsustab seadme välja osta, jätkab ta igakuiste osamaksete tasumist kuni laenulepingu lõpuni - igakuised osamaksed jäävad samaks.
Soovitatav on säilitada originaalpakend. Kui seda ei ole enam olemas, võib klient tuua seadme iDeali müügisaali tagastamiseks ilma originaalpakendita.
Kui klient otsustab vahetuse teha kodus ja tal puudub originaalpakend, hindab ta ise, kas ta saab seadme ohutult pakendada. Kui see ei ole võimalik, saadetakse pakendimaterjal kliendi soovil tema koju. Kuna iga uus pakend ja täiendav logistika avaldab keskkonnamõju, soovitame kliendil selle mõju vähendamiseks igal juhul säilitada originaalpakend, et see keskkonnamõju oleks väiksem.
Kui seade tagastatakse iDeali kauplusesse, viib hindamise läbi iDeal. Kui seade tagastatakse kliendile vahetuse kodust korral, saadetakse see otse spetsialiseerunud ettevõttele, mis teostab hindamise.
Kui klient ei nõustu hindamisega, on tal mõlemal juhul võimalik oma seade tagasi saada.
iDeal.ee © Kõik õigused kaitstud 2024
C&C EE OÜ (endine iDeal Group AS) | Tartu mnt 80, 10112 Tallinn, Eesti
Tehniline tugi: 1211 (1.99€/minut)
iDeal.ee klienditugi: Saada e-mail +372 686 9007 (E–R 9:00–18:00)
Tallinna hooldus: Saada e-mail +372 686 9020 (E–R 9:00–18:00)
Tartu hooldus: Saada e-mail +372 686 9024 (E–R 9:00–18:00)