1. Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
2. Pretensioonide esitamise aja jooksul on Tarbijal õigus toote tasuta remondile. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui varuosade maksumus.
3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.
6. iDeal ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
7. iDeal tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.
8. Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu, kui iDeal ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Tarbijal tasuda ekspertiisi tasu, kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.
9. Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast.
10. Kui tarbija ei nõustu iDeal seisukohaga, tuleb tarbijal tõendada seda, et:
11. Kui iDeal on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab iDeal puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.
12. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda iDeal kauplustesse ostudokumendil toodud aadressil või esitada kirjalik pretensioon e-posti aadressil klienditugi@ideal.ee ning Teid juhendatakse, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.
13. Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.
Palun esitage oma muud pretensioonid ja vabas vormis tagasiside meie toodete ja/või teenuste kohta meie kliendisuhete meeskonnale e-kirjana: Saada kiri Lisage kindlasti kirja oma nimi ja kontaktandmed.
iDeal.ee © Kõik õigused kaitstud 2024
C&C EE OÜ (endine iDeal Group AS) | Tartu mnt 80, 10112 Tallinn, Eesti
Tehniline tugi: 1211 (1.99€/minut)
iDeal.ee klienditugi: Saada e-mail +372 686 9007 (E–R 9:00–18:00)
Tallinna hooldus: Saada e-mail +372 686 9020 (E–R 9:00–18:00)
Tartu hooldus: Saada e-mail +372 686 9024 (E–R 9:00–18:00)